torsdag 9. juni 2011

Litt nytt inne og ute

UTE:
Nå er det plantet blomster i krukker
 og mitt søte lille loppemarked bord er på plass.
Utrolig mye fint man kan finne på loppemarked for en billig penge.
 Dette er ved inngangspartiet vårt.
-Koselig?


Her kommer solen fra kl 1300 og der skinner den 
til den forsvinner for dagen.
Deilig plass både på formiddagen og ettermiddagen.!


INNE:
Jeg skrev jo i mitt tidligere innlegg at jeg hadde kjøpt meg ny kommode 
og nytt nattbord til sove rommet.
Les tidligere blogginnlegg HER.

Har tatt bilder av hvordan det ble, eneste er at bilde av
 kommoden kommer ved en senere anledning,
 kamera gikk jo selvfølgelig tom for strøm.

Her er nattbordet og sengen vår. 
Elsker sengeteppet som jeg fant på IKEA.

Her er litt av armbåndene, smykkene, ørepynten og ringene mine.
-Hva skulle en jente gjort uten ?

Kritttavle og lykt fra UpStairs og klokken fra IKEA.

Det var litt fra våres soverom.
Snakk om soverom, nå skal jeg gå å legge meg.
Ha en god natt alle sammen.



1 kommentar:

  1. Så fint! Må gå å finne senga jeg også nå. God natt Jeanette.
    Klem

    SvarSlett