fredag 7. oktober 2011

Puuhh, da er jeg klar igjen!

Hei alle sammen. 
Nå det lenge siden jeg har blogget, dessverre. Har fått ny jobb som jeg har sagt
 i et tidligere blogg innlegg, og det har krevd endel reising og jobbing- derfor ikke fått tid til det jeg vil.
Har begynt å jobbe for G-MAX kjeden og den siste måneden 
har vi både vært på Storo og i Kr.sand for å hjelpe til.
Så denne uken var vi tilbake på Storo for å hjelpe til på den store åpningsdagen. Kanon gøy, men skal ærlig innrømme at det var tungt.

Men nå er jeg tilbake med masse energi og har masse på hjertet jeg ønsker å dele med dere.

Her er en link fra åpningen til G-MAX Storo:

Sjekk også ut våres nettbutikk:

Ha en fin kveld alle sammen.



1 kommentar:

  1. Du har vært flink å stått på hele døgnet en stund nå :-)

    SvarSlett