onsdag 25. januar 2012

Den store dagen!

I dag er det felles visning på huset vårt, håper det kommer mange.
Vi hadde en privat visning på søndag og de kommer igjen i dag (!), så det blir spennende å se om det kommer flere i kveld

Bilde collagen av huset.

Satt å kikket litt på sommerbildene fra i fjor, 
må si at jeg gleder meg til denne sommeren. 
Mye nytt og spennende som skjer for oss nå.
- Salg av hus
- Kjøpe nytt hus
- får et nytt familiemedlem <3
Bare for å nevne noe.




Ha en kjempe flott dag alle sammen.


3 kommentarer:

  1. The house is divine. So nice to meet you just found your beautiful blog so happy I did. I have enjoyed looking around and I'm now following you, wonderful to meet new friends. Hope you find a spare minute to visit me sometime follow back if you like. I’m looking forward to keeping in touch.

    Always Wendy

    SvarSlett
  2. Tusen takk for veldig hyggelig kommentar på bloggen min. Ekstra kjekt at du vil følge meg:)

    For ei søt lita jente du har, kjekk fostersønn og en liten baby på vei. Herlig! :)

    Lykke til med visning! Har dere funnet nytt hus? :)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :-)

      Visningen gikk over all forventning, morro :-)
      Vi har funnet oss et som vi er intr. i, så bare å følge med videre, så skal jeg holder dere oppdatert:-)

      Klem Frk. H

      Slett