mandag 13. februar 2012

For en dag!

I går var det morsdag, min tredje <3
Denne dagen var det typisk påskevær her på sørlandet,
hørte det dryppe fra taket, snøen smelte i oppkjørselen og solstrålene varmet godt i ansiktet.
Rett og slett NYDELIG!

Min skjønne datter hadde vært avsted på shopping med min svigermor på lørdagen. Og kom hjem med et meget lurt ansikt.
Jeg fikk klar beskjed at dette skulle jeg få åpne på søndagen.

Se hva jeg fikk:

Fikk en nydelig bukett, koselig kort, gave eske med kopp 
og bamse og det fineste av alt:
- en hjemmelaget kopp KUN til meg <3
*smelt*


Og da dagen var over og Angelica hadde gjort unna tannpuss 
og kvelds stell, klar til å legge seg sier hun til meg:
"Mamma mi, bare så du vet det så.. Elsker jeg dei"
En perfekt avslutning på en perfekt dag.

Hadde dere en fin morsdag?

Stor klem


4 kommentarer:

  1. Nommin, jeg blir helt rørt! Det hørtes ut som verdens beste dag, den fortjente du!
    Hilsen fra søs!

    SvarSlett
  2. herlig : ) ta vare på de minnene.. en dag er ungene stor og ser ikke vitsen med slike dager ; )

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er helt sikkert. :-) Ja, den tiden kommer nok fortere enn man aner vil jeg tro ;-)

      Slett