mandag 14. mars 2011

uken som har gått.

Ja, uken har gått fort. Søndagen reiste min kjære til Oslo på kurs, jeg ble igjen med to barn, vesla med vannkopper og eldste med ekstrem hodeverk. Søndagen gikk og mandagen kom, takk gud for svigermor som kunne stille opp som barnevakt mens jeg var på jobb. Eldste mann holdt sengen hele dagen, tror jeg så han ute av sengen en gang. Huff, ikke bare bare med store syke barn.

I og med at jeg ikke hadde barnevakt om tirsdagen og onsdagen ble jeg hjemme fra jobb selv, selv om jeg ikke hadde tid (ulempen med å være butikksjef) så var det utrolig godt å være hjemme og vite at jeg var der for min nydelig prikkete datter ;) Hun var veldig stolt av prikkene sine og kunne ikke få sagt det nok at hun hadde "vanntoppå".  Per-Ivar var heldigvis bedre og reiste på skolen. Ble nok noen sene spille kvelder i ferien:(

Torsdag ble det bhg på vesla, hun gledet seg veldig til å se alle leke kameratene sine igjen. Etter barnehagen var det kosestund og hun skulle ikke ville stelle seg for kvelden før pappa kom hjem.
Kl. ble 19.10 og der stod pappa i døra, sliten etter bilturen og noen dager på "skolebenken".
En fornøyd frøken som sier : " der er pappan min, mamma se".

Fredagen ble det dobbelvakt på meg pga sykdom på jobb, 08-2030 er lang dag uten pause, men men. Fri helgen ventet, så gikk jo greit.
Lørdag feiret vi min 24 års dag med venner, det ble en meget vellykket kveld!

Nå er vi gang med en ny uke, spent på å se hva den bringer:)

Ha en super kveld videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar